"ლორეალი" 6-წამიან ონლაინ ვიდეორეკლამაზე გადადის
25 ივლისი / 2017
წლიდან წლამდე ონლაინ ვიდეორეკლამის ქრონომეტრაჟი სულ უფრო შემცირდება. ასეთ დასკვნამდე მივიდნენ კომპანია Cisco-ს სპეციალისტები.
როგორც კომპანიაში აცხადებენ, ონლაინ ვიდეორეკლამის ბაზარი ახალი ფორმატების ძიებაშია. ერთ-ერთი ასეთი ფორმატია Bumper - 6-წამიანი სარეკლამო რგოლი, რომელიც YouTube-მა რეკლამისდამკვეთებს გასულ წელს შესთავაზა.

მომხმარებლის მოზიდვის მიზნით 6-წამიანი რგოლების გამოშვება დაიწყო ისეთმა მსხვილმა კომპანიამ, როგორიც არის „ლორეალი“.
ფრანგულმა ბრენდმა გასულ წელს უკვე გამოუშვა 600 სარეკლამო რგოლი, რომლის ხანგრძლივობაც 6 წამს არ სცილდება. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, ასეთი გადაწყვეტილებისკენ იმ ფაქტმა უბიძგათ, რომ ბრენდებისა და კომპანიების უმრავლესობა ცდილობს, ინტერნეტში მოახდინოს 30-წამიანი სატელევიზიო რეკლამის ადაპტირება, რაც დიდი შეცდომაა.

„ინტერნეტ კომუნიკაციის ერაში, ვფიქრობთ, 30-წამიანი რგოლის ნახვა საკმაოდ გადაღლის მომხმარებლებს. მით უმეტეს, თუ გავითვალისწინებთ, რომ ინტერნეტში მომხმარებელს 5-6 წამის შემდეგ შეუძლია რეკლამის გამოტოვება“, - აღნიშნავენ „ლორეალში“.
მომხმარებლის ყურადღების მიპყრობის მიზნით, „ლორეალში“ ასევე გეგმავენ სრულად გადაერთონ 10-წამიან სატელევიზიო რეკლამებზე.
კომენტარები (0)
კომენტარები არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
სილქნეტის აბონენტებს თბილისში, ფასის შეუცვლელად, კიდევ უფრო სწრაფი ინტერნეტი და სილქ ტვ-ის ათეულობით დამატებითი არხი გაუაქტიურდათ.
ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ზამთრის მარკეტინგული ინტერნეტკამპანიისთვის 5 მილიონ ლარზე მეტის დახარჯვას აპირებს.
ჩრდილოეთ კორეამ ინტერნეტთან ახალი კავშირი მოიპოვა.
Ebanking.ge - ეს საიტი ტერაბანკის მომხმარებლებისთვის უკვე კარგად ნაცნობია, თუმცა დღეიდან Ebanking.ge -ზე შესულ სტუმრებს სრულიად განსხვავებული დიზაინი, ფუნქციონალი და შეთავაზებები დახვდებათ.
Telegram, ისევე როგორც სხვა ინტერნეტ-სერვისები, რომლებიც რუსულ კანონმდებლობას არ დაიცავენ, რუსეთის ტერიტორიაზე ვერ იმუშავებენ
სამოსის, აქსუსუარების და სხვადასხვა ნივთების გამოწერა ინტერნეტით საკმაოდ იაფი ღირს და ამიტომ საქართველოში ონლაინ შოპინგით ბევრი ადამიანი სარგებლობს.
თუშეთის 24 სოფელსა და 4 ხეობაში ინტერნეტი უკვე ხელმისაწვდომია, - ამის შესახებ ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო იუწყება.
არასამთავრობო ორგანიზაცია IDFI-მ ინტერნეტში დაუშვებელი პროდუქციის რეგულირებისთვის საკანონმდებლო წინადადება შეიმუშავა.
კვლევითი ორგანიზაცია PwC-ის ახალი ანგარიშის თანახმად, 2019 წლისთვის ბავშვებისთვის ციფრული რეკლამის ბაზარი 1,2 მილიარდ დოლარამდე გაიზრდება და ბავშვებისთვის მთლიანი სარეკლამო ბაზრის 28%-ს მიაღწევს.
სარეკლამო კომპანია Dentsu Aegis Network-ის პროგნოზით, მიმდინარე წელს მსოფლიოში ინტერნეტ რეკლამაზე დანახარჯები 563 მილიარდ დოლარს მიაღწევს.
რუბრიკის სხვა სიახლეები
12.10.2017
როდესაც მთვრალი ქმარი სახლში ლუდის ბოთლით ბრუნდება, ცოლი დასაძინებლად მიდის.
სრულად
09.10.2017
Doritos-მა, რომელიც საკმაოდ მრავალფეროვანი და სახალისო რეკლამებით გამოირჩევა, მომხმარებელს კიდევ ერთი ახალი ვიდეორგოლი შესთავაზა. მთავარი გმირი ახალგაზრდა ბიჭია, რომელიც პაემანზე პარტნიორებს არჩევს.
სრულად
08.10.2017
გამოკითხული ქალების 87% აცხადებს, რომ სიამოვნებით ეცნობა ე.წ. დასპონსორებულ კონტენტს.
სრულად
06.10.2017
როდესაც მძარცველი პოლიციელს ქალის დაცხრილვით ემუქრება, ის დანებებას არ აპირებს, ხოლო როცა საქმე მანქანაზე მიდგება, პოლიციელი იარაღს ყრის. ასე ხდება როცა ეს მანქანა Audi-ა.
სრულად
04.10.2017
Doritos-მა საოცნებო ჩიფსები გამოუშვა - ყოველი ჩიფსის შეჭმა თითო ოცნებას აგისრულებთ,
სრულად
ოფიციალური კურსი
კონვერტორი
18.10.2017
19.10.2017
USD
1
USD
2.4839
2.4844
EUR
1
EUR
2.9223
2.9204
GBP
1
GBP
3.2842
3.2752
RUB
100
RUB
4.3318
4.3347
ეს არჩევანი ერთად უნდა გავაკეთოთ!
წარმოდგენილი სიიდან, მონიშნეთ თქვენთვის სასურველი 5 ღვინის სახეობა.
გამოკითხვის დასრულების შემდეგ, უმრავლესობის მიერ დასახელებული ღვინოებიდან გამოვლინდება 10 საუკეთესო.
შენ ხარ

13366-ე