"ლორეალი" 6-წამიან ონლაინ ვიდეორეკლამაზე გადადის
25 ივლისი / 2017
PLAYER_GET_VIDEOFLASH
წლიდან წლამდე ონლაინ ვიდეორეკლამის ქრონომეტრაჟი სულ უფრო შემცირდება. ასეთ დასკვნამდე მივიდნენ კომპანია Cisco-ს სპეციალისტები.
როგორც კომპანიაში აცხადებენ, ონლაინ ვიდეორეკლამის ბაზარი ახალი ფორმატების ძიებაშია. ერთ-ერთი ასეთი ფორმატია Bumper - 6-წამიანი სარეკლამო რგოლი, რომელიც YouTube-მა რეკლამისდამკვეთებს გასულ წელს შესთავაზა.

მომხმარებლის მოზიდვის მიზნით 6-წამიანი რგოლების გამოშვება დაიწყო ისეთმა მსხვილმა კომპანიამ, როგორიც არის „ლორეალი“.
ფრანგულმა ბრენდმა გასულ წელს უკვე გამოუშვა 600 სარეკლამო რგოლი, რომლის ხანგრძლივობაც 6 წამს არ სცილდება. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, ასეთი გადაწყვეტილებისკენ იმ ფაქტმა უბიძგათ, რომ ბრენდებისა და კომპანიების უმრავლესობა ცდილობს, ინტერნეტში მოახდინოს 30-წამიანი სატელევიზიო რეკლამის ადაპტირება, რაც დიდი შეცდომაა.

„ინტერნეტ კომუნიკაციის ერაში, ვფიქრობთ, 30-წამიანი რგოლის ნახვა საკმაოდ გადაღლის მომხმარებლებს. მით უმეტეს, თუ გავითვალისწინებთ, რომ ინტერნეტში მომხმარებელს 5-6 წამის შემდეგ შეუძლია რეკლამის გამოტოვება“, - აღნიშნავენ „ლორეალში“.
მომხმარებლის ყურადღების მიპყრობის მიზნით, „ლორეალში“ ასევე გეგმავენ სრულად გადაერთონ 10-წამიან სატელევიზიო რეკლამებზე.
კომენტარები (0)
კომენტარები არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
სარეკლამო კომპანია Dentsu Aegis Network-ის პროგნოზით, მიმდინარე წელს მსოფლიოში ინტერნეტ რეკლამაზე დანახარჯები 563 მილიარდ დოლარს მიაღწევს.
ვიდეოჰოსტინგი YouTube 3 დოლარს გადაუხდის კომპენსაციის სახით იმ კომპანიებს, რომელთა რეკლამას ექსტრემისტული კონტენტის გვერდით განთავსდა.
დამღლელი სამუშაო წლის კულმინაცია ახლოსაა. ბევრმა ჩვენგანმა ალბათ სამგზავრო ჩანთების ჩაწყობა უკვე დაიწყო, მაგრამ დასვენებისთვის საჭირო და არასაჭირო ნივთების კლასიფიკაციაზე უფრო რთული, სავარაუდოდ, თავად მოგზაურობის ორგანიზებაა.
პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ინსპექტორმა ”ფრესკო” ვიდეოთვალთვალის წესების დარღვევისთვის, მათ შორის, გამოსაცვლელ ოთახებში ვიდეოთვალთვალისთვის დააჯარიმა.
ნებისმიერი ადამიანი, როცა შემოსავლის მიღების გზას ეძებს, პირველ რიგში ფიქრობს იმაზე, თუ რისი მიღწევა შეუძლია და რა ძალისხმევა დასჭირდება ამისთვის.
აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტმა მთიანი აჭარის პოპულარიზაციის მიზნით მომზადებული ახალი საიმიჯო ვიდეორგოლი „მწვანე აჭარა“ გადაიღო.
ინტერნეტ რეკლამაზე დანახარჯები მომავალი ექვის თვის განმავლობაში სატელევიზიო რეკლამის დანახარჯებს გადაუსწრებს.
ჯინა დევისის გენდერის ინსტიტუტისა და ჯეი უოლტერ ტომპსონის კვლევის თანახმად, კაცები 4-ჯერ უფრო მეტად არიან რეკლამებში წარმოდგენილი, ვიდრე ქალები.
რამდენიმე წუთიანი გათიშვის შემდეგ, "სილქნეტის" ინტერნეტი აღდგა.
საქართველოს პრეზიდენტის ადმინისტრაციის უფროსი გიორგი აბაშიშვილი დღეს პრეზიდენტის სარეზერვო ფონდიდან დაფინანსებული პროექტის „ინტერნეტი ყველა სოფლის ბიბლიოთეკას“ საანგარიშო შეხვედრას დაესწრო
რუბრიკის სხვა სიახლეები
13.08.2017
პოპულარულმა გამოცემა Adweek-მა მიმდინარე წლის პირველი ექვსი წლის საუკეთესო რეკლამები გამოავლინა.
სრულად
08.08.2017
ამერიკულმა ავტომწარმოებელმა კომპანიამ „ტესლა“ სამოყვარული რეკლამის კონკურსში გამარჯვებულები გამოავლინა.
სრულად
04.08.2017
ინტერნეტ აუდიორეკლამა სულ უფრო პოპულარული ხდება რეკლამისდამკვეთებს შორის.
სრულად
30.07.2017
სარეკლამო კომპანია Dentsu Aegis Network-ის პროგნოზით, მიმდინარე წელს მსოფლიოში ინტერნეტ რეკლამაზე დანახარჯები 563 მილიარდ დოლარს მიაღწევს.
სრულად
20.07.2017
ვიდეოჰოსტინგი YouTube 3 დოლარს გადაუხდის კომპენსაციის სახით იმ კომპანიებს, რომელთა რეკლამას ექსტრემისტული კონტენტის გვერდით განთავსდა.
სრულად
ოფიციალური კურსი
კონვერტორი
23.08.2017
24.08.2017
USD
1
USD
2.3913
2.3946
EUR
1
EUR
2.8107
2.8216
GBP
1
GBP
3.0666
3.0646
RUB
100
RUB
4.0489
4.0493