PwC - ბავშვებისთვის ინტერნეტ რეკლამის ბაზარი 1,2 მილიარდ დოლარამდე გაიზრდება
PwC - ბავშვებისთვის ინტერნეტ რეკლამის ბაზარი 1,2 მილიარდ დოლარამდე გაიზრდება
1 სექტემბერი / 2017
კვლევითი ორგანიზაცია PwC-ის ახალი ანგარიშის თანახმად, 2019 წლისთვის ბავშვებისთვის ციფრული რეკლამის ბაზარი 1,2 მილიარდ დოლარამდე გაიზრდება და ბავშვებისთვის მთლიანი სარეკლამო ბაზრის 28%-ს მიაღწევს.

როგორც კვლევის ავტორები აცხადებენ, ეს მართალია ახალი ბაზარია, თუმცა სწრაფად მზარდი, რომლის ზრდის ერთ-ერთი მიზეზი ისიცაა, რომ ბაშვები სულ უფრო ცოტა დროს ატარებენ ტელევიზორებთან.
„ჯერ კიდევ ხუთი წლის ბავშვები მეტწილად ტელევიზორს უყურებდნენ. თუმცა, დღესდღეობით სურათი მთლიანად შეიცვალა. თანამედროვე ბავშვები დღის განმავლობაში დიდ დროს ატარებენ ინტერნეტში, აპლიკაციებთან, ონლაინ ვიდეოს ყურებაში“, - განაცხადა კომპანია SuperAwesome-ის წარმომადგენელმა, რომელმაც კვლევა PwC-ს კვლევა დაუკვეთა.

ამავე კვლევის თანახმად, ზრდა მოსალოდნელია ე.წ. programmatic რეკლამის მხრივაც. PwC-ის შეფასებით, 2019 წლისთვის ბავშვებისთვის ინტერნეტ რეკლამაზე დანახარჯებიდან 10-დან 20%-მდე სწორედ რეკლამის ამ სახეობაზე მოვა.
კომენტარები (0)
კომენტარები არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
კომპანია Squarespace-ის სარეკლამო რგოლმა, რომელიც მიმდინარე წლის Super Bowl-ის დროს გავიდა, „ემის“ დაჯილდოებაზე The Creative Arts Emmy Awards მიიღო.
აშშ-ის პირველი ლედი ხორვატიის დედაქალაქ ზაგრებში მდებარე ინგლისური ენის შემსწავლელ სკოლას რეკლამაში მისი ფოტოს გამოყენებისთვის უჩივის.
სოციალური მომსახურების სააგენტოს მონაცემების თანახმად, მცირე საოჯახო ტიპის ბავშვთა სახლებით 350 ბენეფიციარი სარგებლობს, ხოლო მინდობით აღზრდაშია 1523 ბავშვი.
სარეკლამო სააგენტო ODW Reigie-ის ინიციატივით, საფრანგეთის თეატრები სპექტაკლის დაწყების წინ რეკლამებს გაუშვებენ.
ინოვაციური სარეკლამო ფორმატები, როგორიც ვიდეო, ფასიანი კონტენტი, ბუნებრივი რეკლამა 2016 და 2019 წლებში გლობალური მედია რეკლამის 14%-იანი ზრდის სტიმულირებას მოახდენენ.
HSBC-ის ბოლო კვლევის თანახმად, შვილების განათლებაზე ყველაზე მეტ თანხას მშობლები ჰონგ-კონგში ხარჯავენ.
კომპანია „რეკლამო“, რომელიც მომხმარებელს ციფრული მარკეტინგის მომსახურებას სთავაზობს, ბაზარზე 1 წელია რაც არსებობს.
პოპულარულმა გამოცემა Adweek-მა მიმდინარე წლის პირველი ექვსი თვის საუკეთესო რეკლამები გამოავლინა.
სარეკლამო კომპანია Dentsu Aegis Network-ის პროგნოზით, მიმდინარე წელს მსოფლიოში ინტერნეტ რეკლამაზე დანახარჯები 563 მილიარდ დოლარს მიაღწევს.
კომპანია "ფრეკო" საბავშვო ჩიფსის წარმოებას იწყებს, რომელიც ბაზარზე აგვისტოს ბოლოდან გამოჩნდება.
რუბრიკის სხვა სიახლეები
22.09.2017
კომპანია Young & Rubicam-მა 2012 წელს LG-ისთვის ორიგინალური და განსხვავებული რეკლამა შექმნა.
სრულად
21.09.2017
მსოფლიოში ბევრი რეკლამისდამკვეთი ერთხმად თანხმდება, რომ 30-წამიანი რეკლამა ნაკლებად ეფექტურია.
სრულად
21.09.2017
კომპანია Squarespace-ის სარეკლამო რგოლმა, რომელიც მიმდინარე წლის Super Bowl-ის დროს გავიდა, „ემის“ დაჯილდოებაზე The Creative Arts Emmy Awards მიიღო.
სრულად
20.09.2017
აშშ-ის პირველი ლედი ხორვატიის დედაქალაქ ზაგრებში მდებარე ინგლისური ენის შემსწავლელ სკოლას რეკლამაში მისი ფოტოს გამოყენებისთვის უჩივის.
სრულად
15.09.2017
სარეკლამო სააგენტო ODW Reigie-ის ინიციატივით, საფრანგეთის თეატრები სპექტაკლის დაწყების წინ რეკლამებს გაუშვებენ.
სრულად
ოფიციალური კურსი
კონვერტორი
21.09.2017
22.09.2017
USD
1
USD
2.4778
2.4808
EUR
1
EUR
2.9746
2.9546
GBP
1
GBP
3.3537
3.3466
RUB
100
RUB
4.2802
4.2708