Wizz Air-მა რამდენიმე მიმართულებით დაგეგმილი ფრენა გააუქმა - როგორ დავიბრუნოთ გადახდილი თანხა

Wizz Air-ი არაერთი მიმართულებით გაზაფხული-ზაფხულის პერიოდში ფრენებს აუქმებს - ამის შესახებ მგზავრები სოციალურ ქსელში წერენ.

მგზავრების ნაწილმა ელექტრონულ ფოსტაზე შეტყობინება ფრენის გაუქმების შესახებ უკვე მიიღო. ამ ეტაპისთვის ფრენები სხვადასხვა პერიოდში გაუქმდა ლარნაკის, სალონიკის, ათენის, ვენის, მადრიდისა და მილანის მიმართულებით.

1-1711693120.jpg

გარდა ფრენების გაუქმებისა, მომხმარებლებს პრობლემა შეექმნათ ავიაკომპანიის აპლიკაციით სარგებლობისას, კერძოდ, მგზავრები ვერ ახერხებენ ფრენის თარიღის გადაცვლას.

2-1711693139.jpg

„ბიზნესპრენიუსი“ დაუკავშირდა Wizz Air-ს ფრენის გაუქმების მიზეზების დასადგენად. ავიაკომპანიაში განგვიცხადეს, რომ ცვლილებები ყოველ ზაფხულს ხორციელდება და აღნიშნულიც ამის ნაწილია.

„ზოგადად ზაფხულის სეზონზე ცვლილებები ყოველ წელს არის, შარშან და შარშანწინაც იყო“, - გვითხრეს ავიაკომპანიაში.

კითხვაზე, რა ფორმით დაუბრუნდებათ მომხმარებლებს გაუქმებული ბილეთის თანხა, ავიაკომპანიაში განმარტავენ: „ყველა მომხმარებელს მისდის შეტყობინება მეილზე, სამი შეთავაზებაა: თარიღის გადაცვლა, თანხის დაბრუნება ანგარიშზე ან თანხის 120% დაბრუნება ვიზეარის ბალანსზე. მომხმარებლები ირჩევენ ერთ-ერთს“, - ამბობენ Wizz Air-ში.

შეგახსენებთ, ავიაკომპანიას პრობლემა შეექმნა Airbus-ის თვითმფრინავებში დაყენებული Pratt & Whitney-ის ძრავებთან დაკავშირებით, რის გამოც გასული რამდენიმე თვის განმავლობაში, ევროპის მასშტაბით ათობით ფრენა შეწყვიტა.

იხილეთ ასევე: Wizz Air-ის ბილეთების ფასი 50%-ით გაიზარდა - როგორ აისახება ეს ტურისტულ კომპანიებზე

მერი ტაბატაძე