14 ივნისს თბილისი რიგით მეორე საერთაშორისო მარტექ ფესტივალს უმასპინძლებს.
ღონისძიება გააერთიანებს 25-ზე მეტ სესიას, მათ შორის ქინოუთ პრეზენტაციებს, პანელურ დისკუსიებს, ვორქშოფ სესიებს, Q&A სესიებს და სხვა. სპიკერებს შორის არიან მარკეტინგის და კომუნიკაციის წამყვანი სპეციალისტები კომპანიებიდან როგორიცაა: Spotify, Meta, Google, Volvo Car, CopysightAI, Smartly.io, Martech Institute და ბევრი სხვა. დღის ბოლოს ერთად ვიზეიმებთ EURO 2024 დაწყებას და ჩემპიონატის პირველ მატჩს ფესტივალის დიდ ეკრნზე ვუყურებთ.
Touch.Point ფესტივალი ინოვაციურ სტარტაპებს, რომლებიც მარკეტინგის და კომუნიკაციის სეროში მომუშავე პროფესიონალებისთვის სასარგებლო პროდუქტს ან სერვისს ქმნიან Statup Showcase-ზე იწვევს.
რა სთავაზობს Touch.Point მონაწილე სტარტაპებს
როგორ მიიღოთ მონაწილეობა
სტარტაპებმა, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან ამ უნიკალური შესაძლებლობით, უნდა წარადგინონ განაცხადი მოცემული ფორმით https://bit.ly/pointstartup განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 7 ივნისი.
(R)